2K Games در حال توسعه یک رقیب Rocket League به نام Gvity Goal است

2K Games در حال توسعه یک رقیب Rocket League به نام Gvity Goal است

طبق گزارش اخیر اکسپوتر، 2K Games  در حال حاضر سخت در حال کار بر روی رقیب آینده لیگ موشکی فوق العاده محبوب Psyonix  است. طبق گزارش‌ها، این بازی Gravity Goal نامیده می‌شود و بازیکنان را در حالی که در موتورسیکلت‌های پرقدرت TRON-Esque  نشسته‌اند، برای رسیدن به گل رقابت می‌کنند.

 

مسابقات همان حالت‌های 1v1، 2v2 و 3v3 را خواهند داشت اما بزرگ‌ترین تغییری که Gravity Goal انجام خواهد داد اضافه شدن گزینه‌های تهاجمی به ترکیب آن است. بازیکنان اساساً می‌توانند دیسک‌هایی را به سمت بازیکنان دشمن پرتاب کنند تا به وسایل نقلیه خود آسیب برسانند یا سرعت آنها را کاهش دهند تا در طول مسابقه به خود برتری دهند. زیبایی بصری Gravity Goal از چراغ‌های LED درخشان استفاده زیادی می‌کند و حال و هوای آینده‌نگر به آن می‌دهد.

 

بازی Gravity Goal همچنین یک عنوان رایگان برای بازی خواهد بود و در حال حاضر برای پلتفرم‌های PC، PS5 و Xbox Series X/S  در حال توسعه است. بر اساس این گزارش، این بازی از اواخر سال گذشته در آلفای بسته بوده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که این بازی به زودی به صورت رسمی معرفی شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/b2a9

خبرنامه بازی ها

گالری